Benzino 10 Anmeld indhold Skrevet September 28, 2012 Hej Vi skal til at sælge vores bostadsrätt og vil høre om nogen af jer kan anbefale en god ejendomsmægler? Mener der har været advarsler om mæglergloben, men er der nogen der har gjort et godt stykke arbejde for jer? På forhånd tak Benzino Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2012 Jeg er også intr. Jeg har dog hørt godt om ham her; Daniel Saveman. Koster vidst 48-50k fast. Han har solgt 2 lejligheder på 1-2 mdr. i vores ejendom. Så ryger nok på ham m.m. nogen herinde kan komme ud af busken med lidt info. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2012 Valget afhænger nok lidt, hvor i byen / området din bostadsrätt er beliggende ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2012 Har ladet mig fortælle at man sagtnes selv kan gøre det , men få en mægler til at ordne div papirarbejde, tro vi snakker max omkring kr 5-6000. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2012 Vi brugte Michael Nilsson hos Mäklar Punkten og var godt tilfredse med ham. Vi var fraflyttet lejligheden så han fik et sæt nøgler og tog så de få kunder ud som der meldte sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites