Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Skrevet September 27, 2012 Hej, jeg søger en mand til at lave mindre opgaver ved huset i et par uger. Jeg betaler 100 dkr. pr. time. Kontakt mig på tlf: +45 3110 1166 eller på mail: anders@sortkjaer.dk Mvh. Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JobiTop 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2012 Hej, jeg søger en mand til at lave mindre opgaver ved huset i et par uger. Jeg betaler 100 dkr. pr. time. Kontakt mig på tlf: +45 3110 1166 eller på mail: anders@sortkjaer.dk Mvh. Anders No offense, men til den pris tror jeg at du næppe finder en dansk håndværker. Vi tager 200 plus moms. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2012 No offense' date=' men til den pris tror jeg at du næppe finder en dansk håndværker. Vi tager 200 plus moms.[/quote'] Enig, da vi flyttede over for knap 10 år siden, betalte vi for rengøring, 100 SEK i timen orange, så en håndværker til 100 DKR i timen, lyder noget tvivlsomt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites