sup3rior 22 Anmeld indhold Skrevet September 27, 2012 Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 3. november 2012 fra klokken 11.30 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Dannemare Lolliken DABP Kommer måske: Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (100m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. SC2 plejer at være på menuen. Switch: Undertegnede har doneret en 8 ports gigabit switch til arrangementet som vil forefindes ved bord 1. Hvis der er nogen som kan låne/undvære til bord 2 så sig til Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2012 GW2 = Guild Wars 2 (meget a la WoW, men bedre IMO ;)) http://www.youtube.com/watch?v=o3qSqlm8oU4 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2012 GW2 = Guild Wars 2 (meget a la WoW, men bedre IMO ;)) http://www.youtube.com/watch?v=o3qSqlm8oU4 Uha, WOW :( Jeg må lige kaste et blik på det, men du tabte mig formentlig allerede ved WOW ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2012 En mere til listen :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2012 En mere til listen :) Excellent. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2012 Jeg ryger nok på måske listen. Jeg skal på kursus i tyskland i forbindelse med det nye job og jeg flyver d. 4, så der er en masse der skal på plads. Jeg vil dog prøve at kigge forbi til et spil SC2 eller noget på den bærbare, bare lige for at vifte med flaget og sige hej. Det er jo snart længe siden. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2012 *bump* Der er stadig åbent for tilmeldinger hvis der er andre, som vil med. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2012 *bump* Der er stadig åbent for tilmeldinger hvis der er andre, som vil med. The more, the merrier :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2012 Jeg må hellere gå i gang med at opdatere SC2. Har ikke haft det startet siden sidst. :) Vi ses i morgen! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2012 Jeg begynder så småt at pakke sammen her, rundt lige ICA på vejen for at tanke op så vi ses nok omkring klokken 12 :) Og for nostalgiens skyld tror jeg at jeg tager det gode gamle Warcraft 3 med... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2012 Så er der kommet en release dato på Heart of the Swarm... Lidt for lang tid væk efter min mening, men det bliver 12/3-13 det udkommer... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2013 Så er der kommet en release dato på Heart of the Swarm... Lidt for lang tid væk efter min mening' date=' men det bliver 12/3-13 det udkommer...[/quote'] Dvs. næste dato = lørdag 16/3 ? ;) Eller er det bedre d. 23/3, så alle lige får en chance til at komme under huden af det? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2013 Dvs. næste dato = lørdag 16/3 ? ;) Eller er det bedre d. 23/3' date=' så alle lige får en chance til at komme under huden af det?[/quote'] Er det ikke bedre når vi alle er "grønne"? 16/3 kunne være en mulighed :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2013 Indtil videre har jeg ikke noget i kalenderen hverken den 16/3 eller 23/3. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2013 Jeg burde være hjemme i de weekender =) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2013 Jeg kunne også være frisk i de dage - hvis der ellers er plads til en tidligere "svensker" :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2013 Dvs. næste dato = lørdag 16/3 ? ;) Eller er det bedre d. 23/3' date=' så alle lige får en chance til at komme under huden af det?[/quote'] Er det den 16/3 vi sigter efter? Klaus, har du mod på at ligge faciliteter til igen? Udover ovenstående tilkendegivelser kommer DABP også, ligesom jeg medbringer 1 gæst (kan ikke lige huske hans navn herinde på debatten, men ny deltager til arrangementet). Så det bringer os på 7 deltagere indtil videre. Hvis vi kan lægge os fast på en dato opretter jeg en ny tråd :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2013 Er det den 16/3 vi sigter efter? Ja, lad os sige det. 16/3. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2013 Klaus, har du mod på at ligge faciliteter til igen? Det kan jeg sagtens :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2013 Ny tråd: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=23347 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites