Bjarne233 10 Anmeld indhold Skrevet September 26, 2012 Nogen der har nogle erfaringer med denne ?? Gode som dårlige? Rygter? Eller bare meninger...... Eks: http://www.bytbil.com/bilar/lancia/delta/bvy8ndag/A0QBUDIAAY0heiwA4AA_! Værsgod at byd ind..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2012 Den er usælgelig.....og tudegrim! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alexzuz 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2012 Jeg syntes nu at den har lidt charme. Derudover er det jo ikke en bil alle har... meeen absolut et dårligt køb, hvis du kigger total økonomi kontra andre biler. (afskrivning, service osv.) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2012 ...tak for svar.... Hvor ser du det med total økonomi? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alexzuz 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2012 Ved bla. at søge på hvad forsikringen bliver på den kontra andre biler i Golf-klassen, samt et semikvalificeret gæt på gensalgsværdien.... Har en kammerat der havde en Lybra herovre og han tabte rigtigt mange penge på den da den blev solgt. Den var svær at skaffe reservedele til og der var problemer med at finde værksteder der ville lave den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2012 Ved bla. at søge på hvad forsikringen bliver på den kontra andre biler i Golf-klassen' date=' samt et semikvalificeret gæt på gensalgsværdien.... Har en kammerat der havde en Lybra herovre og han tabte rigtigt mange penge på den da den blev solgt. Den var svær at skaffe reservedele til og der var problemer med at finde værksteder der ville lave den.[/quote'] Ok... Bilpartner Jägersro er da ellers Lancia forhandler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2012 Ok... Bilpartner Jägersro er da ellers Lancia forhandler? Det ved jeg nu ikke om jeg vil betegne som positivt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2012 Det var mig, der havde en Lybra. Det var en 1.6 Benz. Fin bil. Jeg købte sliddele på nettet men dét, der var svært var mere specifikke operationer, da bilen var en blanding af Fiat og Alfa.. Dengang var det kun Ströhms der var rigtig kvalificerede til at fixe på den. Jägersro var ikke Lancia/Fiat/Alfa forhandler.. Jeg ville dog ikke være bange for at købe Lancia igen, men så ville det blive en Croma eller en Thesis... Mvh Jakob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites