gika1234 10 Anmeld indhold Skrevet September 24, 2012 Benzinen er ikke blevet billigere - så jeg prøver lige igen ;) Skal vi køre sammen ? Jeg kører fra Kronetorpsgatan (Kirseberg) og til afkørslen Avedøre Holme, Hvidovre (tæt på virksomhederne på holmen). Jeg arbejder lige overfor Friheden station, så der er også mulighed for at blive sat af der, hvis du skal videre med et S-tog. Jeg kan evt samle dig op i Malmø, hvis det passer nogenlunde med Indre Ringvej. Jeg er fleksibel - men vil gerne køre fra Malmø mellem kl. 7.00 og 7.30 om morgenen med ankomst til Hvidovre ca 35-40 minutter efter. Jeg kører hjem omkring 15.30 -16.15 - alt efter mødetider. Jeg har mulighed for at køre tidligere eller blive længere hvis der ind imellem er behov for det - bare det er aftalt på forhånd. Du skal selv have bil, så du kan køre, når jeg har fri m.m. Jeg kører også gerne med dig, hvis du kan samle mig op om morgenen og sætte mig af ved frakørslen til Hvidovre eller ved en S-togs station. gittekaya@hotmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2012 Vi kan da prøve. Vi er to-tre der pendler til Glostrup Hospital. vi kører fra Svågertorp kl. 7, og tilbage fra hospitalet omkring 15.30. Vi har alle bil. Ideen er at man kører 1 måned ad gangen. Selv om du ikke skal over en dag, er det din bizz vi kører på. Så kommer vi ikke op i de høje afgifter. Og du har en helt omkostningsfri måned. Vi søger en der kan være med på holdet. Skal du sættes af tæt ved motorvejen, så vi hurtigt kan sætte dig af/samle dig op? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2012 Kørsel Hej og tak for svaret. Jeg sender dig lige en privat besked. God weekend Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2013 Æv i kører så sent, jeg arbejder selv i hvidovre (på hammerholmen) men møder kl 7 og fri kl 15 :( -Kress... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2013 Æv i kører så sent, jeg arbejder selv i hvidovre (på hammerholmen) men møder kl 7 og fri kl 15 :( -Kress... Jeg arbejder på Industriholmen men arbejder 9-17, så det passer heller ikke så godt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2014 Hej Jeg har skrevet til jer. Måske kan vi trylle og få det til at passe sammen. Hilsen Gitte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2014 Hej Jeg har skrevet til jer. Måske kan vi trylle og få det til at passe sammen. Hilsen Gitte Jeg har også svaret dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites