GryR 10 Anmeld indhold Skrevet September 24, 2012 Så vidt jeg har forstået, findes der ikke rigtig mødregrupper her i Sverige på samme måde, som der gør i DK? Jeg har termin NU, er der nogen, der vil være med i en mødregruppe i området omkring Oxie/Malmø? Det er mit første barn, men om det er dit første, tredje eller femte er såmænd ligegyldigt. Det kunne bare være hyggeligt at mødes til en kop kaffe og en gåtur en gang imellem. Bedste hilsen Gry Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2012 Så vidt jeg har forstået, findes der ikke rigtig mødregrupper her i Sverige på samme måde, som der gør i DK? Jeg har termin NU, er der nogen, der vil være med i en mødregruppe i området omkring Oxie/Malmø? Det er mit første barn, men om det er dit første, tredje eller femte er såmænd ligegyldigt. Det kunne bare være hyggeligt at mødes til en kop kaffe og en gåtur en gang imellem. Bedste hilsen Gry Der findes skam mødregrupper i Sverige som i DK. Din barnmorska vil invitere dig til en. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GryR 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2012 Der findes skam mødregrupper i Sverige som i DK. Din barnmorska vil invitere dig til en. Tak for svaret. Det er der desværre delte meninger om. Min barnmorska siger, at det er BVC, der organiserer det, men jeg har hørt fra flere med børn i Malmø, at de ikke er blevet tilbudt mødregruppe. Nå, men det finder jeg jo ud af, når jeg taler med BVC. :) Men jeg kunne stadig godt tænke mig nogle danske kvinder på barsel at mødes med, så tilbuddet om dansk mødregruppe gælder stadig! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2012 Men jeg kunne stadig godt tænke mig nogle danske kvinder på barsel at mødes med, så tilbuddet om dansk mødregruppe gælder stadig! :) Og den del kan jeg ikke lige hjælpe med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cronatus 13 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2012 Bvc i oxie arrangere skam mødregrupper, men det vil de fortælle mere om når de kommer på besøg lige efter fødslen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GryR 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2012 Bvc i oxie arrangere skam mødregrupper' date=' men det vil de fortælle mere om når de kommer på besøg lige efter fødslen :)[/quote'] Dejligt, tak! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites