Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet September 23, 2012 Så er vores badeværelse færdig renoveret af VRCI Bygg KB i Malmö Att: Zoran Livaja Tlf. 070-4383200 100 % godt arbejde Ingen problemer. Imødekommende og rådgivende Prismæssig 25 % under alle andre Med andre ord vi kan kun anbefale dette firma Kim fra Oxie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2012 Det er sgu sjældent man ser rosende ord om håndværkere herovre. Fedt at i gider dele jeres gode oplevelse så vi andre forhåbentlig også kan få en. Tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2012 Kan være man skulle kontakte dem - skal nemlig have lagt nyt gulv til efteråret i mit badeværelse :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johnzie 12 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2012 Så er vores badeværelse færdig renoveret af VRCI Bygg KB i Malmö Att: Zoran Livaja Tlf. 070-4383200 100 % godt arbejde Ingen problemer. Imødekommende og rådgivende Prismæssig 25 % under alle andre Med andre ord vi kan kun anbefale dette firma Kim fra Oxie Husker du at får certifikat på det ?, efter 2007 er det et krav. Mere så du er klar over det. Vh johnzie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2012 Husker du at får certifikat på det ?, efter 2007 er det et krav. Mere så du er klar over det.Ifølge deres hjemmeside, så har de certifikatet i orden. Fire andre kunder, udover Kim, har bedømt dem på http://www.brabyggare.se/index.asp?dest=8&ftgid=3450 - og er fint tilfredse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2012 Det bare dejligt at høre sådan noget : ) Dem vil jeg kontakte når det vores badeværelses tur til en ombygning af det byggeklam der lavet nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fætter 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2012 Så er vores badeværelse færdig renoveret af VRCI Bygg KB i Malmö Att: Zoran Livaja Tlf. 070-4383200 100 % godt arbejde Ingen problemer. Imødekommende og rådgivende Prismæssig 25 % under alle andre Med andre ord vi kan kun anbefale dette firma Kim fra Oxie Super fedt, at du vil dele dine erfaringer. Inspireret af denne tråd, kunne det så ikke være fedt at dele alle de gode håndværkererfaringer vi har? Som I selv er inde på så er de svære at finde og alle råd er kærkomne, hvis man spørger mig. Jeg vil gerne ligge ud med 3byggetilbud som jeg tidligere har benyttet. Giver tre tilbud gratis, god service og hurtige svar fra kompetente håndværkere. Hvad kan I andre anbefale? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2012 Super fedt' date=' at du vil dele dine erfaringer. Inspireret af denne tråd, kunne det så ikke være fedt at dele alle de gode håndværkererfaringer vi har? Som I selv er inde på så er de svære at finde og alle råd er kærkomne, hvis man spørger mig. Jeg vil gerne ligge ud med 3byggetilbud som jeg tidligere har benyttet. Giver tre tilbud gratis, god service og hurtige svar fra kompetente håndværkere. Hvad kan I andre anbefale? jeg kan se du linker til en Dansk håndværker, udfører de også opgaver på denne side at sundet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2012 jeg kan se du linker til en Dansk håndværker' date=' udfører de også opgaver på denne side at sundet?[/quote']Ja - det er jeg også nysgerrig efter at vide. Og hvis de gør, har de så certifikaterne i orden til bl.a. svenske vådrum og el? Kan se Fætter har anbefalet dem tidligere i http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=22826 - uden at der blev spurgt yderligere ind til DK vs. SE, ROT osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fætter 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2012 Jeg kan næsten ikke forestille mig at de ikke også opererer i Sverige, da det jo er en "portal" for almindelige danske håndværkere. Jeg har i hvert fald flere gange set danske håndværkerbiler i Malmø ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2012 Jeps alle pappir er modtaget :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2012 Jeg kan næsten ikke forestille mig at de ikke også opererer i Sverige' date=' da det jo er en "portal" for almindelige danske håndværkere. Jeg har i hvert fald flere gange set danske håndværkerbiler i Malmø ;-)[/quote'] Man skal bare være meget obs på at de fx har styr på de svenske vådrumsregler, som ikke er de samme som i dk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2012 Ja - det er jeg også nysgerrig efter at vide. Og hvis de gør, har de så certifikaterne i orden til bl.a. svenske vådrum og el? Jeg ved ingen ting om Vådrum, men Danske Autoriseret El-installatør må gerne udføre arbejde i SE (hvert fald dem der medlem af tekniq i dk, da de har et samarbejde med det svenske modstykke til tekniq) ved ikke med resten men det er ikke mange der ikke er medlem! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites