larscph 18 Anmeld indhold Skrevet September 20, 2012 Vær OBS på dette jer som har abonnement hos 3 "Betalingsservice Fra 1. november og frem bliver alle betalinger over Betalingsservice opkrævet med et gebyr på 9,25 kr. pr. stk. Ønsker du fortsat at betale dine regninger via Betalingsservice, behøver du ikke foretage dig noget, og du vil automatisk blive opkrævet 9,25 kr. pr. betaling. Du vil første gang blive opkrævet betalingsgebyret på den regning, du modtager i oktober til betaling 1. november. Læs mere om 3's gratis betalingsløsning, lidt længere nede på siden. " Man kan så nu tilmelde sig automatisk betaling hvor de trækker pengene på ens VISA kort i stedet for - så det er vel bare at få ændret :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2012 Tak! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2012 Tak! +1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2012 hej Der stod jo i brevet, man kan opsige abb. jeg har købt en s3, med to års bonding. dvs. afdrag på tlf. løber tio 2014, og abb. til 2013 er det ikke noget med, hvis jeg opsiger det hele, så slipper jeg får alt vh Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2012 3 selv er nok de bedste at spørge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites