ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet September 11, 2012 Hej alle Jeg fik regbesiktet min bil, og venter på alm. plader. kom en god sjat kaburatorsprit i bilen, og kørte den varm. Så lå den lige på grænsen på co2 osv.(NYSYNET) MEN bilen havde 2 dårlige bærearme, så den bestod ikke. Kan min svenske mek, godkende bilen, eller SKAL jeg tilbage til bilprovning`? Mvh Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2012 Du SKAL tilbage til omsyn men der kigger de kun på dine 2 bærearme hvis du får det gjort indenfor 1mdr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2012 Hvis din mekaniker er tilsluttet SWEDAC kan han godt omsyne din bil, uden du skal tilbage til Bilprovningen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2012 Hvis din mekaniker er tilsluttet SWEDAC kan han godt omsyne din bil' date=' uden du skal tilbage til Bilprovningen.[/quote'] What he said, men jeg mener f.eks. at mekonomen er tilsluttet SWEDAC og de plejer at være fornuftige med priserne =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2012 bestiller dele fra england. de koster 374 pr stk. og min mek i landskrona tager 1000 sek for montering. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites