Jump to content
Gio

Åben igen! (Broen er lukket grundet ulykke mod Danmark)

Recommended Posts

Opdateret Information fra Trafikcentret Starttid: 2012-09-02 19:01 Forventet sluttid: 2012-09-02 20:30 Placering: Øresundsbron Retning: Mod Danmark Hændelse: Ulykke Restriktion: Broen er lukket for motorvejstrafik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal lige ha det hele med Jesper!

Han var med ombord på en bus, som kvinden skulle til at overhale, da en anden bil, der lå mellem hende og bussen, trak ud. - Kvinden kom susende udenom den anden bil. Vores buschauffør når slet ikke at reagere, fordi hun kommer med så høj en fart, fortæller Lukas Lundvald Nielsen. Han siger, at kvinden panikker ved synet af den anden bil, der trækker ud. Hun ender med at rykke i rattet og hamrer ind i autoværnet, hvorefter bilen vender rundt på taget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi skal lige ha det hele med Jesper!
Det ændrer jo ikke rigtigt noget. Man skal jo køre efter forholdene og som mormor altid sagde: "Husk at alle de andre billister er nogle idioter" Når jeg overhaler en bus/lastbil, hvor der kører en bil bagved, er jeg altid opmærksom på at bilen pludselig kan trække ud, for det sker jævnligt. Ikke anderledes end jeg forventer anderledes sidevind omkring bropillerne....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sker ikke bare jævnligt men sindssygt ofte. Der kan være tom vej en kilometer bag en men lige som man skal til at overhale trækker klovnen ud foran en så der skal bremses op. Så vildt at så mange mennesker er udstyret med beskadiget orienteringssans.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites