bonne 16 Anmeld indhold Skrevet August 30, 2012 Jeg er i gang med at genåbne mit lukkede firma i DK (personligt ejet). Det driller på Virk.dk - jeg får at vide, at jeg ikke kan registrere virksomhed, fordi jeg ikke er bosiddende i DK. Jeg kan se, når jeg søger på sunddebat.com at mange har prøvet noget lignende med meget forskellige udfald. Hvordan genåbner jeg mit lukkede DK-firma, når jeg er bosiddende i SE. Således at jeg åbner firmaet på samme vilkår som før. Samme CVR osv.? Og vil jeg få problemer rent skattemæssigt, hvis jeg senere vil omdanne til Aps, som nogle herinde skriver? Vil det være anderledes, hvis jeg første flytter til DK? Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2012 Flyt til DK....du kan IKKE omdanne et personligt ejet firma til et ApS skattefrit såfremt du bor i SE. Flyt til Dk, aktiver dit firma igen eller dan et helt nyt ApS. Det kan du gøre imens du bor i Sverige.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites