ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet August 27, 2012 Hej alle Jeg fik en p-afgift- fra kbh parkering, pga. jeg hold 6 meter fra kantsten i søndags, Og pvagten havde kun observeret bilen i 1 min og 10 sek(kan se det på bøden) Spm. lyder nu på, hvad der vil ske da jeg har røde nr. plader. Selvf. betaler jeg bøden, men hvad ville straffen være, hvis ikke jeg betalte den. På selve afg. står der "udland s" Ved ikke hvad der skal betyde Mvh Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2012 Det betyder at de har registreret vognen som værende fra udlandet, nærmere betegnet Sverige... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2012 Spm. lyder nu på, hvad der vil ske da jeg har røde nr. plader. Selvf. betaler jeg bøden, men hvad ville straffen være, hvis ikke jeg betalte den "Røde plader"? -> tyske prøveplader eller hva? Hvis de kan finde dig, sender de dig en opkrævning for at genopfriske din memory - that's it :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2012 Yes - det er risikofrit at vente på at de sender en reminder. Du kan dog risikere at der er rykkergebyr på hvis de har overført gælden til deres svenske inkasso firma. Det nok så blot at ringe til dem og klage over gebyret og sige at man ikke har fået den oprindelige afgift som skulle være sat under viskerne - så "nøjes" de med at man betaler afgiften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2012 Har i oplevet, at skulle betale for en bøde i har fået i DK på svenske plader- Min erf. er af danske nr plader, sker der ikke noget ved. Har fået 2 bøder i sve, på DK plader- Har aldrig hørt noget for dem! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2012 Har i oplevet, at skulle betale for en bøde i har fået i DK på svenske plader- Ja Min erf. er af danske nr plader, sker der ikke noget ved. Har fået 2 bøder i sve, på DK plader- Har aldrig hørt noget for dem! Hvor længe var det siden? For nogen år siden kunne svenskerne i hvert fald ikke finde ud af at opkræve i Danmark. Men de påstår vist at de godt kan nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2012 Absolut ja - alle de p-bøder jeg har fået i DK med min svenske bil (det er vel en håndfuld i alt) har fundet vej til SE. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2012 pga. jeg hold 6 meter fra kantsten i søndags' date=' [/quote'] Så må du jo nærmest have holdt midt på vejen.. Bøden bliver overgivet til svensk inkasso som så indriver pengene hos dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites