Jump to content
bananas

Penge tilbage for Jojo Øresundskort?

Recommended Posts

Er der nogen som ved, om Skånetrafiken stadigvæk har den ordning med at man kan få (en pæn andel af) pengene tilbage for et købt månedskort?. Dette her 20 minutters drift, som der pga banearbejde til en gang i september, er sgu for ustabilt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"20 min" "drift" :-) Når det hedder 10 min drift, så passer de 20 min godt nok, men det kører helt af sporet når de kører hvert 20 min., ventetider er abnorme og sjovt nok er der altid et eller andet galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg arbejder pt. i Herlev, så det gør ik' så meget med zonerne. 1. klasse kan jeg dog ikke bruge så meget i S-toget, men hva' fa'en det skal vel prøves =) Hvis du ikke finder ud af noget, så kan du jo smide et prisforslag forbi mig =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen som ved, om Skånetrafiken stadigvæk har den ordning med at man kan få (en pæn andel af) pengene tilbage for et købt månedskort?. Dette her 20 minutters drift, som der pga banearbejde til en gang i september, er sgu for ustabilt.
Du kan desværre ikke få en krone tilbage. Heller ikke det der er indsat på "reskassa" (derfor man forholdsvis tit ser salgsopslag hvor folk prøver at komme af med deres kort).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nope. Lige så snart jeg har indtastet mine oplysninger og trykker på Tilføj, så forsvinder alt, hvad jeg har skrevet. Anvender Firefox 3.6.24 på en Mac
Jeg kan se flere som har tilføjet indenfor de sidste par dage. Firefox 3 er temmelig væmmelig ældgammel (nyeste stable version er 14.0.1), jeg skal da ikke udelukke at den (eller et addon) er med til at skabe problemer. Jeg har lige tilføjet 2 til listen (åbenlyst hvilke, sletter dem senere på ugen). Brugte seneste Firefox med AdBlock Plus. Har også testet med seneste Google Chrome med AdBlock. Jeg kan godt prøve fra min MacBook Pro senere, men det er samme browsere jeg bruger derpå (bare OSX versioner), så jeg tror ikke det gør nogen forskel. Husk at der kun vises forsinkelser for de sidste 31 dage, så hvis datoen f.eks. er sat til sidste måned, vil de ikke være synlige, før du ændrer hvor mange dage der skal vises forsinkelser for, i bunden af tabellen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger en iBook (PowerPC) fra 2007, så har ikke mulighed for at anvende nogen nyere version af Firefox. Og datoerne jeg forsøgte med er alle her i august. Problemet har i øvrigt stået på hele sommeren, i hvert fald siden juni, så har ikke tilføjet noget siden da.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv evt. http://eod.dk/f/dev/ Det er ikke specielt pænt (jeg stinker til at lave design, og CSS er ikke ligefrem noget jeg er en haj til). Det er lidt HTML5 jeg leger med, med det formål at det skal være mere mobil-venligt. Det betyder at oversigten (delvist) tilpasser sig bredden på din skærm, og dermed kun viser "relevante" kolonner (kan slå de andre til i "Vis" menuen). Det betyder også at man med HTML5 input-typer kan lave sådan at den native date-picker og time-picker bruges, når det indtastes. Testet fra: iPhone 4 (iOS5: Safari og Google Chrome. Begge bruger samme rendering engine, så ingen forskel på hvor grimt det er derpå). Samsung Galaxy Tab 10.1 (custom Overcom Android 3.2 ROM: Firefox Beta samt standard browser). Samsung Galaxy S II (custom CyanogenMod 9.0 Android 4.0.4 ROM: Firefox, Google Chrome og standard browser). Samsung Omnia W (Windows Phone 7.5) Internet Explorer 9 Google Chrome 21 Opera 12 Firefox 14

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites