Cronatus 13 Anmeld indhold Skrevet August 15, 2012 Nu har jeg igen haft indbrud i bilen og vil til at kikke på en ny bilalarm. Nu vil jeg gerne have en 2 vej alarm og gerne med skujlt overvågning eller en intern sirene på 150+ db hvis muligt. Er der nogle der har nogle erfaringer med forskellige bilalarmer (mærker, typer o.s.v.) som kan komme med input ? Jeg har kikket på viper, hornet og cliffford, men har ikke lige fundet "guldæget" endnu. Med det antal hændelser jeg har haft (og dertil selvrisiko udgifter) er budgettet ret "højt" (jeg vil enten sikre mig at det ikke sker igen, eller at jeg enten har video af tyvene/kan nå at komme ned og fange dem selv) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2012 Armerede ruder. Var det ikke en ide? Kan godt være det er dyrt men så slipper jeg for ørepropper når jeg skal køre med dig :) Eller som sagt sørg for at ha et par ruder på lager. De koster 3-400 sek på laga.se og tager ikke meget længere tid at skifte end det tager os at finde plast og tape hullet til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cronatus 13 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2012 gad vide om disse laver bilruder ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2012 hvilken bil har du. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2012 gad vide om disse laver bilruder ? Tror det er en bestillingsvare :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cronatus 13 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2012 hvilken bil har du. En Volvo S40 fra 2001 (dog amerikansk model) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2012 Ungo alarm ! Så går du ikke galt i byen, kan købes på nettet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites