Nif 0 Anmeld indhold Skrevet July 31, 2012 Wooop wooop Helsingborgfestival. Tænkte at det var et års tid siden at jeg havde været herinde på debatten, så ville lige kigge. Men kan se at jeg er den sidste som har tilføjet noget i Helsingborg i 2010, så vildt meget er der vidst heller ikke sket ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2012 Men kan se at jeg er den sidste som har tilføjet noget i Helsingborg i 2010' date=' så vildt meget er der vidst heller ikke sket ;o)[/quote']Nej - Steen er jo flyttet til DK ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2012 Der mangler en knap "Synes godt om" ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2012 Til at synes godt om at jeg er flyttet ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2012 hahhaa nej da. Til den kommentar om at du holder Helsingborg debatten igang. Det var i hvert fald sådan at jeg tolkede det indlæg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites