credde 0 Anmeld indhold Skrevet July 20, 2012 Hej alle, Jeg skal plante nogle Rhododendron i haven og skal derfor købe Rhododendronjord som de kalder det på svensk (Sphagnum benytter man vist i DK). Jeg kan ikke finde et sted, hvor man kan købe 300 liters sække som fx. den her: I stedet kan jeg kun finde 50 liters sække til en pris á 2 for 99 SEK. Er der nogen som har lidt tips? /Credde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2012 Sök på "torv, torvbalar, torvmull", det heter så i Sverige. Rhododendronjord är oftast just i mindre förpackningar. Och dyrare. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2012 Hej Credde. En tur på Englandsvej i Planteland og du får 300 liter for DKK 149,- http://www.haveshopping.dk/product.asp?product=611 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2012 Plejer at være billigt i Bauhaus i dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2012 Super, tak for svarene! Men det er godt nok ikke nemt at finde hernede i Skåne. Må forbi et par planteskoler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites