bananas 14 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2012 Jeg bliver desværre nødt til at melde fra. Har mulighed for at kommer i morgen eftermiddag' date=' men det bliver lidt for presset. Håber i får en hyggelige dag / aften, og beklager det lidt sene afbud.[/quote'] Det var surt, men OK Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2012 Jeg bliver desværre nødt til at melde fra. Har mulighed for at kommer i morgen eftermiddag' date=' men det bliver lidt for presset. Håber i får en hyggelige dag / aften, og beklager det lidt sene afbud.[/quote'] Surt, men måske næste gang :) Sikker på du ikke skal med? ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2012 Sikker på du ikke skal med? ;) Ja er på vej sydover =( Havde ellers set frem at teste mit nye kabinet og SSD til et lan, nok mest SSDen og den friske geninstallering :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2012 Forsinket. Kører først hjemmefra om 10 min... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2012 Er der nogle forslag til kommende LAN datoer ? =) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2012 Er der nogle forslag til kommende LAN datoer ? =) Kun hvis du lover at dukke op ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2012 Kun hvis du lover at dukke op ;) Nu blev det lige afholdte LAN jo planlagt uden mig, så dagen var allerede optaget (af flere aftaler). Men hvis vi finder en dag hvor jeg faktisk kan, så hjælper det jo nok betydeligt på det :D Hvad blev der i øvrigt spillet i lørdags? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2012 Nu blev det lige afholdte LAN jo planlagt uden mig' date=' så dagen var allerede optaget (af flere aftaler). Men hvis vi finder en dag hvor jeg faktisk kan, så hjælper det jo nok betydeligt på det :D[/quote'] 27. okt.? :) SC2, SC2 og SC2. ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2012 27. okt.? :) SC2, SC2 og SC2. ;) tjoo :) Er det forbundet med en release af HotS ? =) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2012 tjoo :) Er det forbundet med en release af HotS ? =) nej, det er ikke ude endnu... :) men vi spillede lidt classic mode og diverse mods apropos mods er her en liste, som vi måske kan prøve næste gang: http://www.pcgamer.com/2011/01/27/the-best-starcraft-ii-mods-available-now/ Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2012 apropos mods er her en liste, som vi måske kan prøve næste gang: http://www.pcgamer.com/2011/01/27/the-best-starcraft-ii-mods-available-now/ Ser spændende ud :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2012 nej' date=' det er ikke ude endnu... :) men vi spillede lidt classic mode og diverse mods[/quote'] Jeg tænkte nu på datoen d. 27. oktober .... ved du noget vi andre ikke gør? ;-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2012 Jeg tænkte nu på datoen d. 27. oktober .... ved du noget vi andre ikke gør? ;-) aaah :) nej, har ingen intern intel :) men god pointe... lad os bare vente med at fastsætte en dato, indtil vi kender release date (med mindre denne udskydes til Q1 næste år) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2012 aaah :) nej, har ingen intern intel :) men god pointe... lad os bare vente med at fastsætte en dato, indtil vi kender release date (med mindre denne udskydes til Q1 næste år) De er igang med at starte beta op, men vi skal nok forvente en beta der kører en 3 måneders tid inden vi ser en release... Mit bud vil være den rammer julehandlen såfremt det bliver i indeværende år... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2012 aaah :) nej, har ingen intern intel :) men god pointe... lad os bare vente med at fastsætte en dato, indtil vi kender release date (med mindre denne udskydes til Q1 næste år) Intet officielt endnu, så mon vi når at se det i indeværende år... Skal vi sigte efter en aftale igen her til efteråret (oktober/november)? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2012 10. november? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2012 10. november? Desværre ikke så god for mit vedkommende... 24. november ej heller... Men ellers er der frit slag :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2012 Desværre ikke så god for mit vedkommende... 24. november ej heller... Men ellers er der frit slag :) ok. både 3. og 17. er helt fint for mig. hvad siger I andre? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2012 ok. både 3. og 17. er helt fint for mig. hvad siger I andre? Begge dage er fine for mig :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2012 Skal vi ikke lige høre hvad værten har at sige? :-) Personligt er jeg mest til slut oktober / start november. For jeg starter nok på nyt job deromkring og skal udenlands på træning i midt november (som det ser ud lige nu). PS WEEE! :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2012 Jeg kan ikke den 24. november i hvert fald Den 3. november kunne måske være en idé? Jeg kan også den 17. men så er vi tættere på julefrokoster m.v. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2012 ok, 3. november lyder som en oplagt dag så. er der forresten nogle af jer, der er hoppet på GW2-bølgen? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2012 jeg noterer den 3. november i kalenderen Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2012 Skal vi ikke lige høre hvad værten har at sige? :-) Personligt er jeg mest til slut oktober / start november. For jeg starter nok på nyt job deromkring og skal udenlands på træning i midt november (som det ser ud lige nu). PS WEEE! :D Såklart skal vi da have Bananas med på råd... Vi er jo trods alt ikke en flok BZ'ere :D Jeg kan ikke den 24. november i hvert fald Den 3. november kunne måske være en idé? Jeg kan også den 17. men så er vi tættere på julefrokoster m.v. Jeg opretter ny tråd hvor folk kan melde sig til :) ok, 3. november lyder som en oplagt dag så. er der forresten nogle af jer, der er hoppet på GW2-bølgen? GW2? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2012 Såklart skal vi da have Bananas med på råd... Vi er jo trods alt ikke en flok BZ'ere :D Svensk ordstilling... Jeg må snart på sprogrejse til DK og lære dansk igen :D Jeg opretter ny tråd hvor folk kan melde sig til :) Oprettet: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=23159 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites