Igelkottar 11 Anmeld indhold Skrevet July 14, 2012 Kan ikke logge på fra pc efter jeg har installeret tapatalk på iphone ? Har det nogen sammenhæng ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2012 Kan ikke logge på fra pc efter jeg har installeret tapatalk på iphone ? Har det nogen sammenhæng ?Underligt... Burde ikke have nogen sammenhæng. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2012 Kan ikke logge på fra pc efter jeg har installeret tapatalk på iphone ? Har det nogen sammenhæng ? Det er bare Apple der låser dig inde i deres blændende fængsel, sådan at du er tvunget til udelukkende at bruge Apple produkter, og mister ALLE dine data, hvis du ønsker at bryde ud ;) Nej, det har ingen sammenhæng. Bruger dagligt TapaTalk fra min Android telefon, og har ingen problemer med at logge ind fra min PC... Ah, jeg kom jo lige med svaret der; Android ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2012 Øhh kan heller ik lige se at det skulle have noget gøre med min elskede iphone : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2012 Hvilken browser bruger du på pc'en? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2012 Google Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2012 GoogleStart med at tømme din cache i Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95582 Cookies og midlertidige internetfiler skal væk. Luk så Chrome - vent fem sekunder - åbn igen...og se om der er forskel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2012 Bruger kun google uden crome, det er det samme på anden pc med firefox : / Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2012 Kan jeg få tilsendt mit kode på mail ?lidt i tvilv om det er det rigtige ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2012 Bruger kun google uden cromeBrowser: http://da.wikipedia.org/wiki/Webbrowser ;) Kan jeg få tilsendt mit kode på mail ?lidt i tvilv om det er det rigtige ...Skriv til Admin/Steen - han kan hjælpe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2012 Øhh kan heller ik lige se at det skulle have noget gøre med min elskede iphone : ) I'm joking :) (or am I ;) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2012 :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites