KGB 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2012 Hint: Du kan køre videre i bussen på din togbillet. Gælder osse når du faldet i søvn' date=' bliver vækket af konduktøren på Malmö C og skal hjem derfra - efter at have været smut forbi Burger King på Stortorget forstås...[/quote'] Hmm tager nok ikk det offentlige nok ;) hvor står det? Og tak for Info, rart at vide næste gang... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PELA 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2012 Det har jo en tendens til at trække kriminalitetsstatistikken i den forkerte retning' date=' jo større koncentration af ikke-vestlige befolkningsgrupper der findes...[/quote'] Ihvertfald er polisen begyndt at kører meget mere hernede nu end tidligere - da vi flyttede herover for snart 6 år siden, så man dem meget sjældent, nu er det næsten hver dag de ligger og sniger rundt.. De to sidste morgener jeg er kørt på arbejde, har jeg mødte polisen race rundt i flere biler fra parkeringsplads til parkeringsplads i deres søgen efter et eller andet - og blev ved den lejlighed stoppet her Søndag morgen da jeg svingede ud fra Vedgatan og ud på Skånegårdsvägen, for at de skulle tjekke bilen og dens indhold. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2012 Ja der har man forskellige oplevelser. Der går flere måneder mellem jeg ser dem herude.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites