Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet July 10, 2012 Så kunne i ha' sparet lidt ved at kigge lidt i den gruppe her på facebook! http://www.facebook.com/groups/269143506435532/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2012 Eller holde farten? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2012 Også en mulighed :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2012 Eller holde farten? Jeg holder altid farten i tunnelen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2012 Det er også en go' idé! At tabe fart er sku noget skidt.... Jeg holder altid farten i tunnelen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2012 Det er også en go' idé! At tabe fart er sku noget skidt.... Præcist... Så ender man med at holde stille halvvejs ovre! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ice 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2012 Mon ikke det er for at kompensere for manglende trafik på broen, staten skal jo have pengene og når de ikke kan få dem fra deres øresundsbro snylteselskab, må de jo få dem ind i bøder i stedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MKE 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2012 Mon ikke det er for at kompensere for manglende trafik på broen' date=' staten skal jo have pengene og når de ikke kan få dem fra deres øresundsbro snylteselskab, må de jo få dem ind i bøder i stedet.[/quote'] Hvor´n synes du da, at lovgivningen skal være for biler - og den hastighed de kører? Hvorfor er du f.eks. ikke minister for området? Eller statsminister? Mvh. Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2012 Æhm hvorfor kan jeg ikke se det fb link ? : / Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites