deventer 10 Anmeld indhold Skrevet July 9, 2012 Hejsa Min kones opholdstilladelse på 5 år udløber til november. Ved nogen hvordan men så søger tidsubegrænset opholdtilladelse.. Kan man søge det på nettet ? Hvis nogen kan hjælpe med at sende en link vil det være super.. Eller komme med nogle god tips Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2012 Here u go http://www.migrationsverket.se/info/4804.html Hejsa Min kones opholdstilladelse på 5 år udløber til november. Ved nogen hvordan men så søger tidsubegrænset opholdtilladelse.. Kan man søge det på nettet ? Hvis nogen kan hjælpe med at sende en link vil det være super.. Eller komme med nogle god tips Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
deventer 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2012 Tak CAC Når jeg læser kravene om få opholdtilladelse, skal men dokumentere at man kan forsørger sig selv. Problemet er nu at jeg forsørger min kone da, hun går i skole.. hun har næsten boede 5 år i Sverige til november.. Ved nogen om hun stædigvæk kan få ubegrænset opholdstilladelse ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2012 Velbekomme Jeg er i samme situation, som dig, og vi ansøgte for en måned siden, men som jeg forstår det er det min indkomst det afhænger af. Jeg har derfor skulle dokumenteret min indkomst, kontrakt osv. Jeg går ud fra at hun ikke er EU borger, og hendes tilladelse derfor afhænger af dig. Mød op hos migrationsverket i Malmø, så får du en liste over hvad der kræves, og du kan spørge hvis du er i tvivl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
deventer 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2012 Helt sikkert Tak for hjælpen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2012 Min kone tjente ikke så meget som en bøjet 5-øre i sine første 5 år i Sverige, og hendes PUT fik hun uden problemer. Det er ikke hendes indkomst det kommer an på.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites