Jump to content
deventer

ubegrænset opholdstilladelse i Sverige

Recommended Posts

Hejsa Min kones opholdstilladelse på 5 år udløber til november. Ved nogen hvordan men så søger tidsubegrænset opholdtilladelse.. Kan man søge det på nettet ? Hvis nogen kan hjælpe med at sende en link vil det være super.. Eller komme med nogle god tips

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak CAC Når jeg læser kravene om få opholdtilladelse, skal men dokumentere at man kan forsørger sig selv. Problemet er nu at jeg forsørger min kone da, hun går i skole.. hun har næsten boede 5 år i Sverige til november.. Ved nogen om hun stædigvæk kan få ubegrænset opholdstilladelse ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Velbekomme Jeg er i samme situation, som dig, og vi ansøgte for en måned siden, men som jeg forstår det er det min indkomst det afhænger af. Jeg har derfor skulle dokumenteret min indkomst, kontrakt osv. Jeg går ud fra at hun ikke er EU borger, og hendes tilladelse derfor afhænger af dig. Mød op hos migrationsverket i Malmø, så får du en liste over hvad der kræves, og du kan spørge hvis du er i tvivl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites