Mohlin 11 Anmeld indhold Skrevet June 30, 2012 Ni som är i IT-branschen har kanske läst att TDC flyttade från CSC till Tata (TCS). Nu har ca 30% blivit uppagda efter 2 månader med ny arbetsgivare (plus att de förväntar att vi ska vara lojala och lära upp de nya "kollegerna" i Indien som ska ha våra arbetsuppgifter). Förmodligen ryker de flesta som är kvar inom ett år. Nå, jag fick kniven för ett par dagar sedan, så nu vill jag ha ett nytt jobb (senast 31.12) ... Business Analyst. 30 års erfarenhet med programmering (Cobol & java). Sista 5 åren enbart analys/design. Det finns dessutom många programmörer och andra BA:er som också försöker hitta nya arbetsgivare... plus projektledare, infrastruktur, arkitekter, testare osv. Månag i Köpenhamnsområdet men även Århus/Odense är påverkade, men där har jag inte så stor koll på exakt vem som är vem. Om det är nån som har tips, så posta eller sänd PM. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2012 Der er f.eks. dette her hos psykiatrien i Region H: http://www.offentlige-stillinger.dk/sites/cfml/rh/rhVis.cfm?plugin=1&nJobNo=205741&nPubNo=915 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites