lovebuine 10 Anmeld indhold Skrevet June 28, 2012 har købt en del Mr16 og GU10 og GU4 LED halogen spot, han siger de er varm/hvid, men hvis man sammeligner med alm halogen,så er det hvidt lys, intet gulit skær, er det rigtigt? og min emhætte 4stk og spejl 6stk der bruger GU4 LED, (svare til12volt, 10watt de små halogen) der virker lyset slet ikke, troede kun det var på dæmpere der var et minimum forbrug på. kan man overhovedet gøre noget dér? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2012 Farven kan man ikke gøre noget ved! Over dit spejl sidder der en trafo med et minmums forbrug som ikke er op nået, skift trafoen så er jeg næsten sikker på det vil virke! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2012 Farven kan man ikke gøre noget ved! Over dit spejl sidder der en trafo med et minmums forbrug som ikke er op nået, skift trafoen så er jeg næsten sikker på det vil virke! er synd det med farven er slet ik tæt på en alm halogen, jo hvis man betaler 150 pr stk for dem. den med spejlet havde du ret i, det var trafo, så den fik jeg fixet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2012 de er kommet langt i udviklingen af LED lys og der går nok ikke mange år inden at man kan købe noget der er noget ved til en rimlig pris! PS. Hvis du skal have en sjov oplevelse med LED lys, så tag i Fields og gå ud på toilettet i stueplan, brug urinalet, det ser ud som om det kommer ud i klumper! ;) (SÅ der er stadig store problemer med LED og det kommer ALDRIG til at have samme farvegengivelse som en glødepære/halogenpære)! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites