Jump to content
Bjarne233

Mail fra Gitte Møller ????

Recommended Posts

Så fik jeg lige sådan en mail: Hej. Mit navn er Gitte Møller og jeg vil med glæde fortælle dig hvordan sunddebat.com kan rangere endnu højere i Google. Jeg er ekspert inden for søgemaskineoptimering og arbejder på Danish SEO. I forbindelse med research for en af mine kollegaer fandt jeg din e-mail-adresse og besluttede mig for at kontakte dig med det samme. Hvis du er interesseret vil jeg med glæde sende dig yderligere information samt alle de nødvendige oplysninger, der skal bruges for at forbedre din rangering online. Mange venlige hilsner fra Gitte DanishSEO.com ------------ Hvad er den af?????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men hvorfor nævner "hun" sunddebatten? Eller det skal jeg måske ikke tænke så meget over?
Spekulér ikke så meget over dét. Ja - hun har fundet din mail et sted, og ja - hun har kædet dig sammen med sunddebatten som aktiv bruger. No big deal - medmindre du er terrorist, medlem af Anonymous/LulZSec, er nazist eller pædo *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prøv da at svar på mailen og se hvad "hun" skriver. Det kan der ikke ske noget ved
Jow - det kan der nu godt. Så verificerer du at mailen er aktiv - og så er der bare mere spam på vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites