larscph 18 Anmeld indhold Skrevet June 26, 2012 Jeg var ude hos FDM i Lyngby i deres butik for at købe en autostol til junior - et stk fin Cybex Juno-fix 9-18 kg stol som har vundet diverse tests. Medlemspris på websiden 1.399 og normalpris 1.699. Jeg giver damen mit medlemsnummer som hun taster ind - kigger på skærmen "Bor du i Sverige?"... Og ja det gør jeg jo - "Ja for det var da godt nok billigt. Alt er da også bare billigere for jer i Sverige"... Vupti og systemet syntes jeg skulle have stolen til 1.359,20 minus 240,00 - netto 1.119,20. Jeg fandt ikke ud af om det faktisk ER fordi jeg er svensk bosat, men fint var det da lige at få ekstra 280 i rabat... Så hvis nogen af jer er i markedet for sådanne grejer, medlem af FDM og ellers kommer forbi Lyngby - så er det en rigtig god pris! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2012 Hvis jeg ikke tager meget fejl, har du handlet momsfrit - fin service fra FDM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites