Jenny 10 Anmeld indhold Skrevet June 24, 2012 Efter sommaren planerar jag att starta upp som dagmamma genom Christella Barnomsorg och söker barn i åldern 3-5 år till min barngrupp ! Vill du att ditt barn ska ingå i en liten trygg grupp i hemmiljö, så kan detta kanske vara något för dig ? Jag heter Jenny och är 35 år. Är utbildad förskollärare och har jobbat flera år på förskola och har stor erfarenhet av arbete som barnflicka/dagmamma. Är mamma till 2 barn, en pojke på snart 6 år och en flicka på 10 år, som också kommer att ingå i min grupp, fast som fritidsbarn.Vi bor i lägenhet på Söderkulla i södra Malmö Jag kommer att erbjuda en bra pedagogisk verksamhet i djur o rökfri miljö. Vi kommer att arbeta med tema och ta del av vad närområdet har att erbjuda så som gympa/skapande/sångstunder på öppna förskolan, sagoläsning/teater på biblioteket, besök på bondgården m.m. Den fria leken är viktig likaså daglig utevistelse. Avgiften är densamma som inom kommunen ! MVH Jenny jennys@ownit.nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites