Troejborg 10 Anmeld indhold Skrevet June 24, 2012 Der skulle tilfældigvis ikke være nogen herinde, der er hajer til cykler?.. Jeg har en cykel stående nede i vores går - den er i hvert fald flad på begge hjul - og kunne forestille mig den lige skulle tjekkes efter over det hele, da den ikke er blevet brugt i 2 år, og bare har stået udenfor.. Nogen der er friske på sådan en opgave? Mod betaling selvfølgelig... Eller er der evt. nogen der kender en cykelmager (hedder de det?) i sydmalmø, der er god? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2012 Ligger en nede i Limhamn - aner ikke hvordan han skruer cykler, men købte en hjem til min datter dernede... Og overvejer selv at få skruet min cykel op når det passer ind - skal også lige høre prisen, for frygter det bliver lidt dyrt da fælge kan være skæve(ikke huske) Købte en til fruen - Killdemoes, som ikke kan opdrives i SE, så der tog vi til Skovlunde.. Syntes bare det er fedest at købe cykel hvor de har en del(udvalg), men også har mekaniker nørden omme bagved der går op i det.... Ved deres timepris er 400 af de danske... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites