thor 10 Anmeld indhold Skrevet June 19, 2012 Vi er lige flyttet til Malmø og søger danske legekammerater, både piger og drenge, til vores søn Thorbjørn som er 4 år gammel. Vi kom fra New York, hvor han legede med mange danske børn og taler flydende dansk. Ashley & Per Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2012 Storslået idé. Min søn er desværre kun 2,5 år, så han er nok lige lille nok til jeres. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DJscharge 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2012 Legekammerater.... Storslået idé. Min søn er desværre kun 2' date='5 år, så han er nok lige lille nok til jeres.[/quote'] MunterHyrde, hvor i Malmø bor i ? Vi er nemlig lige flyttet til Bunkeflostrand, vi har en søn på 2år og 3 mdr og han kunne godt bruge legekammerater. Vi har nemlig ikke fået plads til ham i dagis endnu:D:D: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2012 MunterHyrde' date=' hvor i Malmø bor i ? Vi er nemlig lige flyttet til Bunkeflostrand, vi har en søn på 2år og 3 mdr og han kunne godt bruge legekammerater. Vi har nemlig ikke fået plads til ham i dagis endnu:D:D:[/quote'] Elias på 14 måneder kunne nok godt bruge nogle legekammerater her i Limhamn. Er her nogle, så råb højt. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2012 MunterHyrde' date=' hvor i Malmø bor i ? Vi er nemlig lige flyttet til Bunkeflostrand, vi har en søn på 2år og 3 mdr og han kunne godt bruge legekammerater. Vi har nemlig ikke fået plads til ham i dagis endnu:D:D:[/quote'] Vi bor ved Bulltoftaparken hvis du ved hvor det er? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dennis Scharge 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2012 Hej igen. Nej jeg ved desværre ikke hvor bulltoftaparken ligger . Men kan sikkert finde det på hitta.se. ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2012 Ganska långt från Bunkeflostrand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotsOfFreckles 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2012 Jeg har 2 drenge fra Maj 08 og Januar 07. Vi bor ikke i Malmø men udenfor Lund. Jeg skal til at gå hjemme på barsel og da drengene ma.x kan være i förskolan i 15 timer om ugen. Så vil de have rig mulighed for at lege med andre børn på nogenlunde samme alder :) Skriv hvis der er plads i legegruppen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites