Jump to content
thor

dansk legegruppe malmø

Recommended Posts

Vi er lige flyttet til Malmø og søger danske legekammerater, både piger og drenge, til vores søn Thorbjørn som er 4 år gammel. Vi kom fra New York, hvor han legede med mange danske børn og taler flydende dansk. Ashley & Per

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Legekammerater....

Storslået idé. Min søn er desværre kun 2' date='5 år, så han er nok lige lille nok til jeres.[/quote'] MunterHyrde, hvor i Malmø bor i ? Vi er nemlig lige flyttet til Bunkeflostrand, vi har en søn på 2år og 3 mdr og han kunne godt bruge legekammerater. Vi har nemlig ikke fået plads til ham i dagis endnu:D:D:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MunterHyrde' date=' hvor i Malmø bor i ? Vi er nemlig lige flyttet til Bunkeflostrand, vi har en søn på 2år og 3 mdr og han kunne godt bruge legekammerater. Vi har nemlig ikke fået plads til ham i dagis endnu:D:D:[/quote'] Elias på 14 måneder kunne nok godt bruge nogle legekammerater her i Limhamn. Er her nogle, så råb højt. Vh, Lars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MunterHyrde' date=' hvor i Malmø bor i ? Vi er nemlig lige flyttet til Bunkeflostrand, vi har en søn på 2år og 3 mdr og han kunne godt bruge legekammerater. Vi har nemlig ikke fået plads til ham i dagis endnu:D:D:[/quote'] Vi bor ved Bulltoftaparken hvis du ved hvor det er? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har 2 drenge fra Maj 08 og Januar 07. Vi bor ikke i Malmø men udenfor Lund. Jeg skal til at gå hjemme på barsel og da drengene ma.x kan være i förskolan i 15 timer om ugen. Så vil de have rig mulighed for at lege med andre børn på nogenlunde samme alder :) Skriv hvis der er plads i legegruppen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites