Jump to content
Jenny

Dagmamma söker barn så jag kan komma igång med att börja jobba!

Recommended Posts

DAGMAMMA SÖKER BARN SÅ JAG KAN KOMMA IGÅNG MED ATT BÖRJA JOBBA! Efter sommaren planerar jag att starta upp som dagmamma genom Christella Barnomsorg och söker barn i åldern 3-5 år till min barngrupp ! Vill du att ditt barn ska ingå i en liten trygg grupp i hemmiljö, så kan detta kanske vara något för dig ? Jag heter Jenny och är 35 år. Är utbildad förskollärare och har jobbat flera år på förskola och har stor erfarenhet av arbete som barnflicka/dagmamma. Är mamma till 2 barn, en pojke på snart 6 år och en flicka på 10 år, som också kommer att ingå i min grupp, fast som fritidsbarn.Vi bor i lägenhet på Söderkulla i södra Malmö Jag kommer att erbjuda en bra pedagogisk verksamhet i djur o rökfri miljö. Vi kommer att arbeta med tema och ta del av vad närområdet har att erbjuda så som gympa/skapande/sångstunder på öppna förskolan, sagoläsning/teater på biblioteket, besök på bondgården m.m. Den fria leken är viktig likaså daglig utevistelse. Avgiften är densamma som inom kommunen ! Skicka meddelande vid intresse! MVH Jenny

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites