Paul 26 Anmeld indhold Skrevet June 13, 2012 Hvad findes der egentlig af 4G smartphones til salg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2012 Nokia Lumia 900 har understøttelse af LTE (det selskaberne kalder 4G)... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2012 Nokia Lumia 900 har understøttelse af LTE (det selskaberne kalder 4G)... Hmm, jeg synes ikke det står nævnt hér? Måske det bare er mig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2012 Hmm' date=' jeg synes ikke det står nævnt hér? Måske det bare er mig?Det står der heller ikke - så officielt tilbyder Lumia'en ikke LTE/4G i DK. HSUPA Cat6 5.76 Mbps WLAN IEEE 802.11 b/g/n GPRS Class B WCDMA Dual Transfer Mode (MSC 11) EDGE Class B HSPA+ Cat14 21 Mbps Diversity antenna array to maximize RF performance HSPA+ Dual Carrier 42 Mbps Udbydere 2G GPRS 3G WCDMA 3G HSUPA 3G HSDPA EDGE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2012 Det står der heller ikke - så officielt tilbyder Lumia'en ikke LTE/4G i DK. Det er i det hele taget svært at finde en 4G smartphone til salg i både Danmark og Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2012 Det står der heller ikke - så officielt tilbyder Lumia'en ikke LTE/4G i DK. Arh, det var så kun US versionen som tilbød LTE... Ved nærmere eftersyn har EU versionen det ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites