Jump to content
Rikke Rost

1843 Black Eagle bonds

Recommended Posts

Hvad mener folk herinde om 1843 Black Eagle bonds??? Tænker især på 10000 peso og 27500 peso... Er der noget at hente der?
Mon ikke de er udløbet når de er 169 år gamle ??, Mexico har været igennem revolutioner og Statbankerot siden da så jeg tror kun de kan bruges som pynt . Men det lader som de handles på Internettet til en pris på omkring 40 B $ sikkert et godt investerings objekt for dine rige venner i Malmø. Måske er det deres hemlighed ????? who knows... Det er dog mange forfalskede obligationer i omløb , det er tydligvis et Internet Scam ala Nigeriabreve ogl. Vh T

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det har nu intet med dem at gøre.... Jeg fik bare en mail fra én jeg normalt stoler på der omtalte dem og jeg ville lige høre folket ad herinde. Længere var den ikke.... :)
Efter hvad man lige kan google sig frem til, så tror jeg man virkelig skal vide hvad man roder med her. Virker som en risikabel investering, med tanke på dvs- fald grupper med svindel. When it comes to money I trust no one;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites