kronstroms@gmail.com 10 Anmeld indhold Skrevet June 12, 2012 Hej. Kan man trække sine danske rente udgifter fra i både Danmark og sverige, mener jeg har læst det engang et sted. Men det lyder næsten for godt? Min kone arbejder i Dk og har danske rente udgifter, jeg er selvstændig i sverige og overføre noget af mit svenske overskud til hende som medhjælpene hustru. Forløbigt tak for hjælpen Vh Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2012 Kan man trække sine danske rente udgifter fra i både Danmark og sverige' date=' mener jeg har læst det engang et sted. Men det lyder næsten for godt? [/quote'] Ja det kan du formentlig godt. Du kan - ved jeg - trække de samme svenske renter fra i både Danmark og Sverige. Men det står ikke på Skat eller Skatteverkets webside. Derimod står der at hvis man vælger at blive beskattet som grænsegænger i Danmark må man trække svenske renter fra på sin danske selvangivelse. Jeg kender ikke reglerne for svensk beskatning men hvis din hustru har fradragsret for danske renteudgifter. Eventuelt hør din revisor ad - vedkommende kan helt sikkert svare 100% på det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kronstroms@gmail.com 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2012 Min revisor er noget i tvivl, derfor dette indlæg her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites