Nimo 10 Anmeld indhold Skrevet June 10, 2012 Rengøring og børnepasning tilbydes i Malmø området Hej Jeg hedder Niluh, jeg er 28 år og kommer fra Bali, bor i Limhamn sammen med min Danske mand. Jeg taler svensk og dansk, og vil gerne arbejde med børnepasning eller rengøring. Jeg er opvokset i et kollektiv på Bali og er meget glad for børn, og har tidligere arbejdet som aupair i en dansk familie. Så hvis du har brug for hjælp til børnepasning eller rengøring, kommer jeg gerne på besøg så vi kan tale om mulighederne. Jeg ser frem til at høre fra dig. Mvh Niluh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nimo 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2012 Jeg kan kontaktes på telf +45 25111102 Eller email niluhbali@hotmail.com Mvh Niluh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2012 Har Du nogen referencer på rengøring? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2012 Har Du nogen referencer på rengøring? Sendt PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites