rasmusrene 10 Anmeld indhold Skrevet June 10, 2012 Går og prøver at planlægge vores bryllup, og vil høre om der er nogle her inde som ved hvor man kan låne fest/selskabs lokaler el.lign, hvor vi selv kan stå for mad og drikke i malmø området. Har googlet en hel del men syntes kun jeg kan finde steder hvor man skal købe maden med. Mvh Mette:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2012 Hvilket område du søger er nok væsentligt at vide :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2012 Bs du har nok en pointe der :th2: Vi søger i Malmø området :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steinlein 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2012 Hej Oxie Blomsterskole leje ud. Pris for leje. ca. 5.000. Dansk Kirke i Skåne har en Dansk præst ved Lockarps Kirke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hr.w 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2012 Vi var på Häckeberga i sommeren 2010 og afholdt en privat fest. Havde dog ikke lejet hele slottet, så medens vi varmede op til aftenens festligheder på terrassen (det var varmt den sommer) blev der afholdt et lille privat bryllup i haven ned mod søen. Det var et ganske lille selskab - og mon ikke præsten var fra en eller anden frimenighed (det ved jeg overhovedet ikke), men det så ganske hyggeligt og romantisk ud, og var med til at høje stemningen. Stedet og beliggenheden kan KUN anbefales, og så kan man jo komme "ind fra gaden" og prøve menuen af en aftens tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2012 Alt efter budget kan the Lodge i Romeleåsen anbefales. Vi lejede det hele i maj sidste år og havde en super fest med fantastisk mad, omgivelser og morgenmad + spa til alle dagen efter ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2012 Går og prøver at planlægge vores bryllup, og vil høre om der er nogle her inde som ved hvor man kan låne fest/selskabs lokaler el.lign, hvor vi selv kan stå for mad og drikke i malmø området. Har googlet en hel del men syntes kun jeg kan finde steder hvor man skal købe maden med. Mvh Mette:) Kan godt se i selv vil sørge for mad, men har selv booket her: http://fladiematvingard.se/ Regnede på priser, og ja det er billigere at gøre selv nok, men forskellen er faktisk ikke så slem i min optik(prøv at hør dem) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites