Jump to content
rasmusrene

bryllup

Recommended Posts

Går og prøver at planlægge vores bryllup, og vil høre om der er nogle her inde som ved hvor man kan låne fest/selskabs lokaler el.lign, hvor vi selv kan stå for mad og drikke i malmø området. Har googlet en hel del men syntes kun jeg kan finde steder hvor man skal købe maden med. Mvh Mette:):rose:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var på Häckeberga i sommeren 2010 og afholdt en privat fest. Havde dog ikke lejet hele slottet, så medens vi varmede op til aftenens festligheder på terrassen (det var varmt den sommer) blev der afholdt et lille privat bryllup i haven ned mod søen. Det var et ganske lille selskab - og mon ikke præsten var fra en eller anden frimenighed (det ved jeg overhovedet ikke), men det så ganske hyggeligt og romantisk ud, og var med til at høje stemningen. Stedet og beliggenheden kan KUN anbefales, og så kan man jo komme "ind fra gaden" og prøve menuen af en aftens tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Går og prøver at planlægge vores bryllup, og vil høre om der er nogle her inde som ved hvor man kan låne fest/selskabs lokaler el.lign, hvor vi selv kan stå for mad og drikke i malmø området. Har googlet en hel del men syntes kun jeg kan finde steder hvor man skal købe maden med. Mvh Mette:):rose:
Kan godt se i selv vil sørge for mad, men har selv booket her: http://fladiematvingard.se/ Regnede på priser, og ja det er billigere at gøre selv nok, men forskellen er faktisk ikke så slem i min optik(prøv at hør dem) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites