Flemming40 10 Anmeld indhold Skrevet June 8, 2012 Jeg har på det nærmeste besluttet mig for at købe bil nr. 2 og har lagt mig fast på, at det skal være en Mini Cooper. Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til, er det bedst at gå efter modelår 2005 eller senere. Jeg har fundet én (men ikke prøvekørt endnu) som er fra 2007 og har gået 55.000 km. Iflg. Carfax har den dog startet sit liv som udlejningsbil. Er det et problem? Det skal siges, at den er godkendt ved alle syn, den har været igennem. Er der i øvrigt ting, jeg skal være særligt opmærksom på vedr. Mini Cooper fra årgang 2005 eller senere? Og et sidste spørgsmål: Er der nogen der kender til Halabsons Bil i Arlöv- godt/dårligt? På forhånd tak Flemming Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2012 Jeg har på det nærmeste besluttet mig for at købe bil nr. 2 og har lagt mig fast på, at det skal være en Mini Cooper. Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til, er det bedst at gå efter modelår 2005 eller senere. Jeg har fundet én (men ikke prøvekørt endnu) som er fra 2007 og har gået 55.000 km. Iflg. Carfax har den dog startet sit liv som udlejningsbil. Er det et problem? Det skal siges, at den er godkendt ved alle syn, den har været igennem. Er der i øvrigt ting, jeg skal være særligt opmærksom på vedr. Mini Cooper fra årgang 2005 eller senere? Og et sidste spørgsmål: Er der nogen der kender til Halabsons Bil i Arlöv- godt/dårligt? På forhånd tak Flemming Udlejningsbil = mishandlet big time, så vær varsom... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2012 Jeg har på det nærmeste besluttet mig for at købe bil nr. 2 og har lagt mig fast på, at det skal være en Mini Cooper. Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til, er det bedst at gå efter modelår 2005 eller senere. Jeg har fundet én (men ikke prøvekørt endnu) som er fra 2007 og har gået 55.000 km. Iflg. Carfax har den dog startet sit liv som udlejningsbil. Er det et problem? Det skal siges, at den er godkendt ved alle syn, den har været igennem. Er der i øvrigt ting, jeg skal være særligt opmærksom på vedr. Mini Cooper fra årgang 2005 eller senere? Og et sidste spørgsmål: Er der nogen der kender til Halabsons Bil i Arlöv- godt/dårligt? På forhånd tak Flemming Har været hos pågældende forhandler for at købe en Peugeot 807, bilen var fin men ejerens væremåde gjore at vi ikke købte den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2012 Jeg er ikke glad for udlejningsbiler, fordi de behandles sjældent godt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2012 Jeg er ikke glad for udlejningsbiler' date=' fordi de behandles sjældent godt...[/quote'] "A rental car is the only true all terrain vehicle" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming40 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2012 Tak for alle tilbagemeldinger:thumbup:. Jeg tror, at jeg vil kaste nettet lidt videre og vente og se, hvad jeg kan få i det. Jeg har jo trods alt ikke meget travlt med at finde en bil til, så jeg kan vente til det rigtige tilbud dukker op:) Flemming Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites