Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet June 4, 2012 Advarsel Jeg har søgt nye udfordringer mht. job på Øresunds Debatten OG derfor kommer denne ADVARSEL. Denne mail fik jeg i min indbakke fra youn2200 youn2200 Tilmeldings dato Øresunds debatten 01-06-2012 Indlæg 0 job Hej ned dig. Jeg kan tilbyde dig et job hvor du vil passe godt ind i. Kontakt mig på facebook http://www.facebook.com/younes.chourak Så snakker vi om det Det gør jeg så og her er dialogen Dialogen begyndte den 03.06.2012 Kim Andersen Hej Younes. Du har skrevet til mig på sunddebat mht. job mulighed da du mener, at jeg vil passe godt ind i. det lyder da dejlig hvad er det og hvor. Mvh. Kim Andersen for 17 timer siden Younes Chourak Jeg Kim. En virkelig talentfuld og succesfuld person ved navn Victor søger 3 forretningspartner i Danmark og, i udlandet, så jeg tænkte på om vi kunne arrangere et møde mellem Victor og Dem.* Det er, som han beskriver en forretnings mulighed der virkelig kan vende op på ens liv. Som sagt er Victor en person som virkelig har fået succes og har nået toppen i forretnings livet Mvh. Younes for 17 timer siden Younes Chourak Hej* for 6 timer siden Kim Andersen PT er det er ikke lige mig, jeg skal have mange flere informationer om virksomhedtype, produkter og økonomi inden jeg kan være med til et sådan møde.* Hilsen Kim for 3 timer siden Younes Chourak Det jeg kan gøre er, at sende dig en video som kort fortæller hvad det går ud på. http://vf.acnrep.com/q_index.asp?CO_LA=DK_DA Tryk på video. Den første som hedder ACN Og se den i høj bredbåndshastighed http://vf.acnrep.com/q_index.asp?CO_LA=DK_DA vf.acnrep.com Del for 2 timer siden Kim Andersen Hej med dig Jeg har lige været inde og se på det, det er ikke noget for mig. Kim for 2 timer siden Younes Chourak Synes med al respekt, at vi lige kan holde et lille møde på en cafe. Man ved jo aldrig om det er noget for en før man har snakket om det.* for 16 minutter siden Kim Andersen Med al respekt som du skriver så er det ikke den rigtige måde at rekuterer nye medarbejder/sælger på som du/ACN gør det på, derfor var der nogle alarm klokker der ringet da du sendte den sidste mail i dag den 04.06.20012 kl. 16.58, Jeg har set og læst det fremsendte en gang til og søgt ACN på nettet, nej Pyramide/pistol salg er ikke hvad min moral og etik står for, så igen nej tak til dit/jeres tilbud men vil jeg da lige advare andre og sende lidt om ACN videre til de rette, så her stopper dit/ACNs job tilbud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2012 Jeg kan ikke se der er tilmeldt en bruger der hedder "youn2200". Har hittet ham. Pyramidespil gider vi ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2012 Kanon jeg mener bare ikke at sunddebatten skal bruges til at lokke andre i en fælde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2012 Kanon jeg mener bare ikke at sunddebatten skal bruges til at lokke andre i en fælde.Det skal den heller ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites