deventer 10 Anmeld indhold Skrevet May 30, 2012 Hej Skal på ferie om 2 uger.. Ved nogen hvor man kan leje en "sikre" garage ? til 10 dage Tør ikke stille bilen BMW 08 uden for mit hjem da, der har været total mange indbrud i biller område omkring kulladal.. Sidste uge var der der blevet stjålet 4 hjul fra merceren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
deventer 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2012 Er folk gået på ferie fra sunddebat:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2012 Nu ved jeg ikke hvilken bil du har, men der findes efterhånden ikke nogen rigtig sikre steder. Jeg så en Mercedes CLS 63 AMG der var blevet rippet i turning torsos P-hus forleden på trods af at der er videoovervågning! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KongWiuff 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2012 Hvornår skal du afsted ? Jeg har en aflåst kælder garage (Fælles for 10 - 12 andre) aflåst under lejlighederne? den står fri pt. Vis det er koster knap 600kr om mdr så et lille bidrag til det så kan du godt stille den der. Rettelse i Malmö C - Slussgatan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2012 stil den ved Fields og tag Toget til lufthavnen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2012 Vi stiller altid bilen i lufthavnen, når vi er afsted, og har aldrig oplevet ''noget'' i alle de år vi har benyttet parkeringen derude :) http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Parkering+og+transport/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fgd 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2012 Hej Vi har brugt shurguard. De er lidt dyre men så har du også et ene værelse og lige nu har de første mdr til 1 kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2012 Jeg så en Mercedes CLS 63 AMG der var blevet rippet i turning torsos P-hus forleden på trods af at der er videoovervågning! Okay, det havde jeg ikke hørt - og forklarer måske indbrudsmærkerne på vor garageport !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites