dannemare 21 Anmeld indhold Skrevet May 24, 2012 Pyha, det var ellers lidt af en oplevelse. Havde netop trukket ud for at overhale en lastbil, da jeg ser bilen komme tordnende imod mig. Når at trække ind igen, inden han brager forbi mig. Om det var en senil tosse eller en gal mand på flugt fra polisen, ved jeg ikke, men efter han har passeret mig, kan jeg i bakspejlet se, at han bremser hårdt ned og krydser tværs over rabatten (hvor der er et kort stykke med asfalt) for derefter at fortsætte i korrekt køreretning i østgående retning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2012 Om det var en senil tosse eller en gal mand på flugt fra polisen' date=' ved jeg ikke...[/quote'] Eller én på fjolletobak eller hestepiller... who knows? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2012 ja det er sgu utroligt at der er nogle tosser derude på vejene, som ikke kender færdselsreglerne, eller som bare sidder og sover. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites