MunterHyrde 10 Anmeld indhold Skrevet May 12, 2012 Jeg bor pt. i malmö og har boet her 1 år. Har boet til leje, men nu vil jeg gerne til at købe noget. Overvejer at flytte en del længere væk for at få noget mere bolig for pengene. Men hvor skal man kigge henad hvis man skal have rigtig meget for pengene, alá danmarks var på lolland? Den eneste præference er en god vuggestue til sønnike og flot natur. Og så helst ikke mere end 2 timer til København. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2012 Hallandsåsen ville jeg kigge efter..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2012 Jeg bor pt. i malmö og har boet her 1 år. Har boet til leje' date=' men nu vil jeg gerne til at købe noget. Overvejer at flytte en del længere væk for at få noget mere bolig for pengene. Men hvor skal man kigge henad hvis man skal have rigtig meget for pengene, alá danmarks var på lolland? Den eneste præference er en god vuggestue til sønnike og flot natur. Og så helst ikke mere end 2 timer til København.[/quote'] For at boligen skal komme betragteligt ned i pris skal du op i det nordlige og nordøstlige hjørne af Skåne. Der sker faktisk en del deroppe, hvor Skånetrafiken i disse år indvier nyopførte jernbanestationer lige før og efter Hässleholm. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2012 Tak for det. Vil prøve at kigge nærmere på begge dele. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2012 Enig! Og allerede ved Höor (eller Hörby egentlig) begynder naturen jo at ligne "rigtig" Sverige, der er rigtigt fint deroppe!! Og egentlig er det ikke så langt væk... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2012 Altså, jeg vil jo gerne slå et slag for mit sted her - ikke bare fordi jeg skal sælge, men fordi her er SKØNT! Marker og skov, åen i baghaven, Rövarkulan 15 minutter herfra, Vomb-sjön et kvarters kørsel den anden vej. Cecilie går i en fantastisk børnehave, og oven i købet bor jeg tæt på motorvejen, kun 50 min. fra KBH http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-4rum-gardstanga-eslovs-kommun-flyingevagen-34-3752085 Kig forbi - så giver jeg kaffe, hvis du vil se huset og omgivelserne ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2012 Så er der anmodet om visning i Osby... med lille hyggeligt hus og 50.000 m2 grund Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2012 Så er der anmodet om visning i Osby... med lille hyggeligt hus og 50.000 m2 grund Osby er en hyggelig by. Og så har de Lego outlet og Lego museum :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2012 Osby er en hyggelig by. Og så har de Lego outlet og Lego museum :) Desværre har de tilsyneladende også et par tosser, der ringer til mægler og siger at de og har fortrudt og ikke vil sælge alligevel netop som man er på vej ned i bilen for at køre til visning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2012 Ja det er de jo i deres gode ret til men rigtig flad fornemmelse for jer! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites