Jump to content
briped

Timer Remote Control til Canon EOS 600d?

Recommended Posts

Nogen der ved om man kan købe en Timer Remote Control til et Canon EOS 600D kamera, i stil med dette jeg har fundet på Amazon? http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004FKYBJM/ref=ox_sc_act_title_2?ie=UTF8&m=ANOJVQJKPW0DJ Kan ikke lige finde den (eller tilsvarende) på Prisjakt. Synes heller ikke engang jeg kan finde en Canon original nu hvor jeg leder igen, men synes jeg har fundet den på et tidspunkt, synes bare den kostede over 1000,-, hvilket jeg synes er lige overkanten for sådan en timer remote.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har du prøvet eBay? Det er de utroligste ting man kan få sendt fra Kina.....
Tak for forslaget. Der var faktisk et par stykker. Jeg har ikke rigtig erfaring med køb fra eBay. Bør man kun gå efter de der er noteret som Top Rated Seller, eller er det underordnet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjaeh - jeg vil sige at de leverer er min erfaring. Så hvis det er blot er en sælger som har "mange" handler bag sig og som er rated godt så ville jeg ikke være nervøs for at købe der. Betal med Paypal så har du rigtig gode muligheder for at klage og få penge retur hvis de snyder dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan er det med moms og told for ting købt gennem eBay? F.eks. så betaler man ikke (så vidt jeg husker) told og moms af ting købt fra DealExtreme, fordi det vistnok sendes som sådan en reklame-/prøvepakke. Er det også sådan for de der kina-sælgere på eBay?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes. Ind imellem slipper det igennem uden videre (specielt små pakker syntes jeg typisk ikke de stopper) og så er det bare som det er. Hvis det bliver stoppet får du et brev fra posten om at du skal maile dem en kopi af købskvittering (fra ebay), så sender de pakken videre og du kan få den mod at betale. Fotoudstyr er 25% moms så vidt jeg husker. Det koster 100 sek i gebyr at få den toldbehandlet. Se mere her http://www.posten.se/sv/Kundservice/Praktisk%20information/Tullinfo/Sidor/Home.aspx Edit: Hvis det er en gave og værdien ikke overstiger 500 sek skal du ikke betale så vidt jeg kan se - http://www.tullverket.se/innehallao/g/gavafranutlandet/gavafranutlandet.4.4ab1598c11632f3ba9280005731.html. Det passer meget godt med at jeg faktisk aldrig har oplevet at få småting fortoldet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak' date=' men de sender ikke til Sverige :) Jeg køber bare en fra eBay som foreslået af larscph. Er alligevel billigere fra eBay :)[/quote'] Underligt ;) de har da leveret til mig i Sverige 2 gange... Må hellere lige checke hvor jeg befinder mig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Underligt ;) de har da leveret til mig i Sverige 2 gange... Må hellere lige checke hvor jeg befinder mig ;)
"We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below." Og det er med min adresse her i Malmö angivet :) Har prøvet med et par forskellige forhandlere af den (eller meget tilsvarende) Timer Remote på Amazon.co.uk, og fået samme resultat. Men som sagt, har jeg fundet den billigere på eBay, og med gratis fragt: http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=261006401448&ssPageName=ADME:L:OC:GB:3160#ht_4904wt_1163 Jeg er klar over jeg skal vente temmelig lang tid på levering på de der gratis leverancer fra Kina, men det overlever jeg nok :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tjaeh - jeg vil sige at de leverer er min erfaring. Så hvis det er blot er en sælger som har "mange" handler bag sig og som er rated godt så ville jeg ikke være nervøs for at købe der. Betal med Paypal så har du rigtig gode muligheder for at klage og få penge retur hvis de snyder dig.
Hvis sælger har en kvittering for at have sendt "noget" er Paypal ude af billedet, så kan de ikke hjælpe. Havde købt en hjelm på ebay, den blev sendt, men kom aldrig frem. Sælger havde underforsikret den, så jeg fik "kun" 2/3 af det jeg havde betalt. DHL fraskrev sig yderligere ansvar, Paypal kunne ikke hjælpe, sælgeren holdt op med at svare. Pis!!! Min pointe er at Paypal er ikke til meget hjælp!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis sælger har en kvittering for at have sendt "noget" er Paypal ude af billedet, så kan de ikke hjælpe. Havde købt en hjelm på ebay, den blev sendt, men kom aldrig frem. Sælger havde underforsikret den, så jeg fik "kun" 2/3 af det jeg havde betalt. DHL fraskrev sig yderligere ansvar, Paypal kunne ikke hjælpe, sælgeren holdt op med at svare. Pis!!! Min pointe er at Paypal er ikke til meget hjælp!
Det er så bestemt ikke min oplevelse med paypal... Jeg fik 3200 retur for en defekt forlygte til bilen på trods af at sælger påstod jeg selv havde smadret den og i øvrigt truede med advokat og alverdens ulykker. Jeg skulle blot returnere den og så snart der var t&t på den tilbageførte de mine penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I øvrigt er det min generelle oplevelse med kina-butikkerne at de er ret hystierisk interesserede i at man er tilfreds med dem - der skal ikke mange dårlige ratings til på ebay før man som køber finder et andet sted at handle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I øvrigt er det min generelle oplevelse med kina-butikkerne at de er ret hystierisk interesserede i at man er tilfreds med dem - der skal ikke mange dårlige ratings til på ebay før man som køber finder et andet sted at handle.
Ja en rating på under 99% så plejer jeg at gå videre for der normalt er så mange udbydere med god rating. Har aldrig haft nogen form for problemer med varer sendt fra kinøjsien og omegn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites