deventer 10 Anmeld indhold Skrevet May 6, 2012 Hej folkens Min bmw 530 -08 "118.000" skal til service om ca 1000 km... Er der nogen herinde som har erfaring fra en andet værksted udover BMW Malmö... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2012 Autobahn Svedala - uden andet forbehold end at han ikke er autoriseret. De er super dygtige og servicemindede udover hvad du forventer. Skal det være autoriseret har jeg ikke nogen nyere erfaring med nogen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2012 Autobahn Svedala - uden andet forbehold end at han ikke er autoriseret. De er super dygtige og servicemindede udover hvad du forventer. Skal det være autoriseret har jeg ikke nogen nyere erfaring med nogen. +1 Kan også kun give dem en anbefaling med på vejen... De er dygtige til deres arbejde og gode til at holde dig informeret hvis der skulle ske ændringer i forhold til det aftalte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
deventer 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2012 Der var en gut til træning som nævnte " jars i helsnigeborg" kender nogen det?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2012 Der var en gut til træning som nævnte " jars i helsnigeborg" kender nogen det?? Jarls Bilservice i Helsingborg (eller lidt udenfor om man vil) er også en velrenomeret BMW værksted... Har dog selv tvivlsomme erfaringer med dem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2012 Har dog selv tvivlsomme erfaringer med dem... Også mig desværre - i et par tilfælde endda. Plus de ligger markant længere væk end Autobahn, de er heller ikke autoriserede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2012 Ysta bilcenter er helt i top. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2012 Ysta bilcenter er helt i top. Det kan jeg desværre ikke tilslutte mig... De havde min inde utallige gange med en mislyd fra ophænget uden at kunne finde det, de har lavet 2 forsikringsskader på den hvor de ikke kan få de nye dele til at passe ordentligt og de har gentagende gange glemt de aftaler jeg havde lavet med dem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2012 Nogle der har erfaring med BMW Lund? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2012 Nogle der har erfaring med BMW Lund? Det er flere år siden, men dengang jeg brugte dem var de ok. Husker ikke at de lavede nogen fejl og de skaffede mig en komplet lakering af front og bagklap u/b da der var små rust pletter. Det var endda på en import bil helt og uden diskussion. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Defformero 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2012 Hvor kan man skifte billigt forlygtepæren (positions-/parkeringsljus ) på bmw (serie 3, 2010) i Malmö? Det koster 800 sek. i BMW Malmö. Er der nogen der har prøvet det selv? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2012 Er det en E9x du har? Så er det mega besværligt - men tag ned forbi Autobahn Svedala han er vist lidt billigere i timeprisen... Jeg har ikke forsøgt selv på min gamle 3'er. På min nye E61 LCI er det derimod ligetil at skifte den :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Defformero 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2012 E90, Tak Lars! Jeg tager til Svedala. Jeg fandt denne video: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2012 Kender i selv nogle mek. ellers kan i købe dele på misterauto eller skruvat til en MEGET billig pris! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites