Jump to content
deventer

Bmw

Recommended Posts

Autobahn Svedala - uden andet forbehold end at han ikke er autoriseret. De er super dygtige og servicemindede udover hvad du forventer. Skal det være autoriseret har jeg ikke nogen nyere erfaring med nogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Autobahn Svedala - uden andet forbehold end at han ikke er autoriseret. De er super dygtige og servicemindede udover hvad du forventer. Skal det være autoriseret har jeg ikke nogen nyere erfaring med nogen.
+1 Kan også kun give dem en anbefaling med på vejen... De er dygtige til deres arbejde og gode til at holde dig informeret hvis der skulle ske ændringer i forhold til det aftalte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der var en gut til træning som nævnte " jars i helsnigeborg" kender nogen det??
Jarls Bilservice i Helsingborg (eller lidt udenfor om man vil) er også en velrenomeret BMW værksted... Har dog selv tvivlsomme erfaringer med dem...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ysta bilcenter er helt i top.
Det kan jeg desværre ikke tilslutte mig... De havde min inde utallige gange med en mislyd fra ophænget uden at kunne finde det, de har lavet 2 forsikringsskader på den hvor de ikke kan få de nye dele til at passe ordentligt og de har gentagende gange glemt de aftaler jeg havde lavet med dem...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogle der har erfaring med BMW Lund?
Det er flere år siden, men dengang jeg brugte dem var de ok. Husker ikke at de lavede nogen fejl og de skaffede mig en komplet lakering af front og bagklap u/b da der var små rust pletter. Det var endda på en import bil helt og uden diskussion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det en E9x du har? Så er det mega besværligt - men tag ned forbi Autobahn Svedala han er vist lidt billigere i timeprisen... Jeg har ikke forsøgt selv på min gamle 3'er. På min nye E61 LCI er det derimod ligetil at skifte den :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites