Luggy 10 Anmeld indhold Skrevet May 2, 2012 Hej Folks Jeg har forsøgt at lure mellem emnerne, men ser ikke lige umiddelbart et svar på mit spørgsmål: Kan I anbefale en udbyder i DK, der gerne vil sælge mobilt bredbånd til os med adresse i Sverige? Har lige hængt 20 minutter i røret hos Oister blot for at finde ud af, at de ikke laver aftaler med folk med udenlandsk adresse. STORT TAK herfra /Luise ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 3.dk laver aftaler, og de leverer bredbånd til flatrate, som virker på samme vilkår i SE. Nemmest at møde op i en af deres shops. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 Ja, dem har jeg også til mobilos .... ville bare gerne der var lidt flere valgmuligheder .... men ja en tur i 3-biksen er nemmere end telefon :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 Jeg bor i se og fik 3.data, plus gratis micro-sim til ipad på samme abonnement, til samme rate, og begge kan være aktive samtidigt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jjDenmark 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2012 Hvorfor vælger du ikke bare en Svensk udbyder - nu du bor i Sverige? Telenor kunne være et eksempel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites