Jump to content
MunterHyrde

Dansk selvangivelse på tast selv

Recommended Posts

Er det lykkes jer der bor i sverige at udfylde den danske selvangivelse for 2011 på nettet? Når jeg prøver får jeg bare følgende besked: Du kan ikke indtaste oplysninger til årsopgørelsen (oplysningskort/selvangivelse). Årsagen kan være en af følgende: Hvis du har udenlandsk indkomst eller er vekselerer, kan der ikke indtastes via TastSelv. Du skal derfor selvangive via blanket (papir). Du kan finde de selvangivelsesblanketter, du skal bruge, her. Du har forsøgt at indtaste efter fristens udløb. Kontakt SKAT på 72 22 18 18, hvis du har brug for at ændre årsopgørelsen." .... men når jeg ringer og spørger SKAT siger de at jeg godt kan gøre det på nettet :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes - det er lykkes for både kæresten og mig. Jeg havde dog et problem med at jeg ikke kunne angive resultat af dansk virksomhed - det tog hele 3 personer hos Skat samlet 50 minutter før de fandt ud af at jeg stod med en forkert ligningskode (?) - da først det var rettet kunne jeg aflevere min selvangivelse via TastSelv uden problemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det første år efter vi var flyttet herover var det ikke muligt at logge på. Jeg var nødt til at lave selvangivelsen på papir. Er det jeres 1. selvangivelse som svensk-boende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det første år efter vi var flyttet herover var det ikke muligt at logge på. Jeg var nødt til at lave selvangivelsen på papir. Er det jeres 1. selvangivelse som svensk-boende?
Det samme her. Første år skulle på papir.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Første år via tast selv... Jeg havde dog også sørget for at SKAT havde fået oprettet mig rigtigt i deres system (bad om at blive overflytte til SkatØresund, og hvad der ellers var af småting) - og det var noget af det første jeg gjorde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites