Pelle!! 10 Anmeld indhold Skrevet April 28, 2012 Er det nogen der kan fortælle mig om det er nødvendigt at deklarere på det svenske årsopgørelse da hele min indkomst kommer fra dk, det eneste der fremgår i denne deklaration er min renteudgifter. På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2012 Ja det er det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2012 Men husk du ikke skal indtaste dine danske lønoplysninger, det er der andre herinde som kan tale med om hvad det giver af ballade... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2012 Haha... Ja det er nok ikke så smart! Til gengæld skal man huske at overføre de svenske renter til sin danske selvangivelse! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2012 Men husk du ikke skal indtaste dine danske lønoplysninger' date=' det er der andre herinde som kan tale med om hvad det giver af ballade...[/quote'] Men de kan godt lide hvis man skriver under øvrige oplysninger, hvor og hvad man har tjent i andre lande. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2012 Jeg har i ca 8 år skrevet nul i alle felter undtagen renteudgifter og i feltet øvrige oplysninger skrevet at jeg arbejder i dk og skattes efter grænsegænger regler. Har aldring nogensinde hørt andet end årsopgørelsen der så senere er blevet tilsendt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites