Jump to content
Alexia

Indførslen skal anmeldes til de svenske toldmyndigheder umiddelbart efter indførslen?

Recommended Posts

HJÆLP! Hvordan anmelder jeg indførslen af mine katte når alle ting er i orden på dem? Jeg har ikke mulighed for at tage direkte til toldværket i Hyllie - det er ret voldsomt uden bil. Så er der nogen der har erfaring med at gøre dette på anden måde? på forhånd tak. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går her udfra at du har kattene med offentlig transport siden du skriver du ikke har bil. Hvis kattene allerede er indført med bil, skulle de have været anmeldt ved passage af broen. Der findes et "rødt punkt" på Hyllie, Triangeln og Malmö C. Der er en knap man kan trykke på og så kommer man igennem til Tullverket. Jeg skal ærligt indrømme, at jeg aldrig har benyttet mig af dem de gange jeg har været med det offentlige og haft katten med fra pasning i DK. Og jeg tror heller ikke jeg kommer til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ærlig talt ikke at der er særlig mange der gør det. Hver gang jeg kører over broen gider jeg ikke at stoppe og igennem det cirkus. Et par gange er jeg kørt igennem linjen med bilen hvis man har noget at fortolde men der har aldrig været nogen mennesker og gider ikke at vente på at de kommer ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites