Jump to content
larscph

Fortoldning - de har da oppet sig hos posten!?

Recommended Posts

Jeg har investeret i et nyt tripod til mit kamera sendt fra Singapore - og det blev selvfølgelig så lige bremset i tolden. SUUUK tænkte jeg nu skal de bruge et par uger på det. Men nej, det ankom til Stockholm onsdag - og de sendte så det der brev om at man skulle fremsende faktura så jeg havde det torsdag. Så straks jeg var hjemme i går aftes sendte jeg en mail med fakturakopi til Posten (18.30 tiden). Klokken 22 blev det sendt videre og kunne hentes hos ICA her i Malmö nu til aften. Det må vel siges at være nogenlunde i orden eller hvad :) Altså bortset fra at de jo bare burde have ladet det smutte igennem. Nu kan jeg så muntre mig lidt med sælger som har sendt mig et faktisk rigtig fint og stabilt tripod, det er bare ikke den model jeg har bestilt. Detalje som skelet i aluminimum og ikke kulfiber. Det er ret nemt for producentens modelnr sidder på og hvis man kigger på producentens webside står der.. Aluiminum alloy. Hurra! Nu må vi se hvad de siger, det første de havde sendt kom aldrig frem, det jeg har fået nu blev så sendt i anden omgang med tracking nr... Men som så ikke er den bestilte model...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites