Jump to content
Saka

Passe eget Barn hjemme

Recommended Posts

i danmark får du, nogen steder, så vidt jeg kan læse, max 7000 kr før skat for at passe eget barn hjemme, hvis du ingen anden indtægt har Bistand giver mere, dagpenge endnu mere osv. :-) Reelt skal du vel være hjemmegående husmor med en partner der tjener en del før det kan betale sig. Men du kan vel blive dagplejer og så passe eget samt andre børn og tjene på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
i danmark får du, nogen steder, så vidt jeg kan læse, max 7000 kr før skat for at passe eget barn hjemme, hvis du ingen anden indtægt har Bistand giver mere, dagpenge endnu mere osv. :-) Reelt skal du vel være hjemmegående husmor med en partner der tjener en del før det kan betale sig. Men du kan vel blive dagplejer og så passe eget samt andre børn og tjene på det.
Jamen kan man det når man bor i Sverige? Det er nemlig sådan St min mand ikke arbejder og ikke har nogen indtægt så Det ville være perfekt for os at han gik hjemme med vores søn. Har ledt på nettet men synes ikke jeg kan læse om sådan en ordning i Sverige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites