Saka 10 Anmeld indhold Skrevet April 19, 2012 Hej vil høre om nogen kender til noget her i sverige hor man kan passe sit eget barn hjemm og få penge for det, ligesom man kan i danmark? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2012 i danmark får du, nogen steder, så vidt jeg kan læse, max 7000 kr før skat for at passe eget barn hjemme, hvis du ingen anden indtægt har Bistand giver mere, dagpenge endnu mere osv. :-) Reelt skal du vel være hjemmegående husmor med en partner der tjener en del før det kan betale sig. Men du kan vel blive dagplejer og så passe eget samt andre børn og tjene på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Saka 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2012 i danmark får du, nogen steder, så vidt jeg kan læse, max 7000 kr før skat for at passe eget barn hjemme, hvis du ingen anden indtægt har Bistand giver mere, dagpenge endnu mere osv. :-) Reelt skal du vel være hjemmegående husmor med en partner der tjener en del før det kan betale sig. Men du kan vel blive dagplejer og så passe eget samt andre børn og tjene på det. Jamen kan man det når man bor i Sverige? Det er nemlig sådan St min mand ikke arbejder og ikke har nogen indtægt så Det ville være perfekt for os at han gik hjemme med vores søn. Har ledt på nettet men synes ikke jeg kan læse om sådan en ordning i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2012 http://www.skanskan.se/article/20100528/ESLOV/705279914/-/passa-egna-barn-hemma-och-fa-betalt sek google gav det her link.... Du skal ansøge malmø om det, være uddannet og får 2300 pr barn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites